Im breaking up with god

Åhw, The Arks nya låt. Den är så väldigt The Ark, dvs väldigt bra!


Men vad sanslöst tomt det kommer bli när dom lägger ner. Ingen ny musik överhuvudtaget! Iofs hade man ju nästan vant sig eftersom att dom hade ett uppehåll på typ 3 år. Men ändå, The ark har lite vart soundtracket för mina ungdomsår. Jag har så sanslöst mycket minnen!


Festivalen 2003 när vi stod och bara hoppade och gapade med i texterna! Festivalen 2006 när vi stod vid kravallstaketet i flera timmar, bara för att få stå längst fram när The ark uppträdde! Alla timmar hemma hos Kalle när vi var ihop, "In lust we trust" i bakgrunden och en jävla massa hånglande! Spelningen på Trägårn i Göteborg som jag, Sofia och Sjökon var på, vi flötade donken och solade i kön den väldigt fina vårdagen i april 2007. Ja bara alla ögonblick då deras musik bara har funnits där! Dom gånger man har känt sig dåliga och dratt på "It takes a fool to remain sane" och helt plötsligt känt att man kan fanimig åstadkomma det mesta! Ja, jag även fast jag har ordbajsat nu så känner jag att ord räcker faktiskt inte till.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0