Finemännen

Igår titta jag på tv från Luxemburg, dom har lite av ett hittepåspråk. En blandning av tyska och flamländska typ. Men som tur var så prata dom engelska med. Förutom när bäste männen Fabian, Andy och Fränk snacka, mycke hittepå och tyska då. Men finfine Jakob Fuglesang prata engelska iaf, han är nog min reservcykel make tror jag :)


Förövrigt så var deras dräkt skrämmande lik Saxobank, vilket ju iofs laguppställningen också är. Dock var Fränks luxemburgmästar dräkt riktigt fräsig. Och cyklarna var riktigt snygga med!


Och alla vet ju att dom kommer dominera. Mina finemän :)


Bilder hänsynslöst snodda från Cyclingnews!

Lagets stjärnor. Fabian Cancellara, Fränk Schleck och Andy Schleck.

Män som kan bara kavaj! Min reservmake inom cykel Jakob Fuglesang(ifall mitt och Andys äktenskap inte funkar) och så givetvis Fränk Schleck och Fabian Cancellara.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0