Cheesy like hell!

Ja jag vet att det redan har varit 2011 i tre dagar och att man svarade på sådana här listor när man var typ 17. Men jag kan inte motså! :D


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ööööööh. hmmmmm. Ich fundeiren! Kan jag återkomma med svaret?


Har du några nyårslöften? Nyårslöften är för töntar!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja! Nadja och Sebastian :)

Vilka länder besökte du? Jag gick från jetseter till svennebanan. Kul, inga alltså!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Typ. Den 16 december. No good reason at all. Och 2 juli, också skitanledning, min kisse <3


Vad var din största framgång 2010? Att jag nog faktist lärde känna mig själv ännu lite bättre. Och att jag diagnostiserade min egna mage, det förklarade mycket. Och att jag vågade blondera mig efter typ 10 år som brun och röd!

Största misstaget? Mitt liv är fullt av dom!  

Bästa köpet? Min Jofama by Kenza skinnjacka. I wanna make löööööv to it! Och mina sammetsleggins från Monki! 

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder.Kläder.Kläder.Kläder.  

Gjorde någonting dig riktigt glad? OS, det är en vacker tillställning. Och givetvis, det är klyschigt, men mina fina vänner.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Oskar Linnros - Från och med du. Det var faktiskt jag som hörde den först!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag är dålig på att vara glad, men så har det vart i flera år! Men det har funnits lägen när jag har vart gladare, men det är ju relativt
 

Vad önskar du att du gjort mer? Försökt engagera mig mer i mitt egna liv.  

Favoritprogram på TV? Hmmm, vid början av året hade jag nog sagt True Blood? Men nu säger jag nog Nurse Jackie, Hung och Chuck. Och Så mycket bättre! Och The Dudesons! Och Jersey Shore! Ja jag kommer bara på fler och fler. Så jag slutar där....

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?  Det var en trevlig dag. Den började med min favorit Gus på systemet för min premiärtur! Sen fortsatte dagen i goda vänners och alkohols lag. Det var vackert :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jag skulle nog säga att efter tre år som neutral har gamla spacade Evelina dykt upp igen! Så min stil har blivit lite annorlunda, men snygg, tycker jag själv :D

Den bästa nya personen du träffade? Hmmm. Det måste vara min körkortskompis Anna! Vi träffades på en intensivkurs, och det klicka direkt! Så sanslöst lika är vi, hon är en fantastisk person!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0