Baby you're a firework

Nu har min fina lämnat mig för denna gång! Men ack så trevligt, misigt och roligt det har vart !


I fredags blev det pensionärsmys! Pyjamasbyxor, ostkrokar och På spåret! Det är livet!

Igår blev det först Tjärbruket med en aning isdansande och hockeyspelande pöjkar. Sen frammåt kvällningen blev det Syréngatan som till en början var segare än SJ. Men ju mer tiden gick insåg jag och Rikard att vi delade ett intresse, the king of freestyle motorcross Travis Pastrana. Jag gjorde nya bekantskaper med yngre damer. Hade sanslöst kul med en sanslöst full Sofia. Powernapade med Robin(vilket typ alla gjorde då). Och sen slutligen vid 05.30, gick med Sofia hem och såg på Idol från 2005. Åhw älskade Jens! <3


Och tack älskade Sabina för att jag fick låna dig för en helg. Tack för prestenten och tack för att du bara är du och står ut med mig och mina egenheter :) <3





PUSS


Kommentarer
Postat av: Sabina

<3 lånar en av bilderna till min profilbild, hoppas de tär okej.

älskar dig!

2011-02-02 @ 21:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0