Mysegrabbarna

Ooookej, nu är jag inte alls arg längre. Allt är förlåtet. Jag älskar Färjestad BK av hela hjärtat! Nio poäng på 3 matcher och man kan få förlåtelse av dom flesta!


Till och med Late night Elitserien var en trevlig tillställning igår! Ett repotage där Grana var med och såg söt ut! Marcus Paulsson var med på veckans snyggaste mål, Alexander Salak på veckans snyggaste räddning! Och kanske det roligaste, Peter Jihde sa att dom hade exklusiva bilder från Färjestads spelarbuss. Ja såpass exklusiva att jag hade sett dom på youtube flera timmar innan!



Christoffer Nilstorp är välkommen hem till mig! Jag diggar också Basses golvsovande, trafiksäkert äre! "Det var nån viss Christoffer Nilstorp som började snarka." "Han verkar trevlig den där Nilstorp!" HOHO


Hej pojkar! Ignorera bara mig, fortsätt klä av er !


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0