Busy girl

Nu ni! Nu är jag tillbaka efter ett par rätt hektiska dagar!


Jobb, utgång, jobb, lek med Eve och Karl och kickoffande med jobbet! Lite tid mycket som ska hinnas med !


Meeen jag lovade ju er mer info om den lilla utgången! :) Det var ytterst trevligt! Sandra hade fyllt hela 20 år den gamle tanten, och detta skulle ju givetvis firas! Jag tog dock det lilla lugna, jag var dock onykter, det är så jag tar det lungt! HOHO :D Men annars innehöll kvällen mycket öl, mycket rökande med Mackan, mycket skäll på Robin för att han var allmänt störig, och mycket lyssnade på ett skitband bestående av gamla gubbar! Men efter allt detta så tog jag Eve under armen och gick hem till henne i - 20, det var misigt!


Man måste alltid toaposa!

Roppin, han var full :D


Stackars Sofia, hon gick ut på korgen i ett smärre sjukdomstillstånd! (Och nej mitt hår är inte sådär gult, missvisande ljus!)

Oj då :D



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0