Shoppinghelg och annat smått och gott

För det första, den som kom på att Skövde ska ha en shoppinghelg bör dödas lite. Igår var det jävlar i min lilla låda fart på jobbet! Men jag överlevde faktiskt dagen utan bestående men!


Så jag åkte hem till byn och söp ner mig! HAHA! Kanske låter dramatiskt, men så vare! Börja hemma hos Sofia med henne och Ida och sen vidare mot allas vårat Syrengatan. Där var det betydligt mer fritt från småbarn än vanligt, 10 poäng till grabbarna! Och ist fyllt med massa trevligt folk, tex min kära Gusten som jag har lovat att blogga om  :) Som vanligt så drabbades jag dock av en ofantlig trötthet så runt 3 efter att jag hade spillt whiskey i min väska och tappat bort min mobil i densamma så tog jag Makkan och Robin under armen! Vi tittade på NHLhockey, det gick dock mest ut på att jag låg och skrek om Markus Johansson, misigt! Men fysatan, där bör man undvika att sova, för jag blev barskt tvingad att gå upp vid 9 eftersom att för att citera mig själv "Dom skulle åka iväg och göra nåt töntigt!"


Så jag ragga upp frugan Sofia och gick hem till henne, vi tog på oss pyjamas, åt cpgratäng och sov till Aristocats. Sant söndagsmys <3


Och nu har jag dessutom lyckats ta en tvåtimmars powernap. Bra där.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0