Påskahelg

Jaha ja mina barn, då var ännu en påskhelg snart till ända. Och trevligt har jag sannerligen haft det ! Hade ju en viss Sabina Claesson på besök i dagarna två, och det är alltid lika mysigt med hennes besök! Sen så blev det ju inte värre av att Lammköttet kom förbi med, frågan är dock om det var jag eller Bror Pander och Sork som uppskatta det mest, var nämligen ett himla tjöt på dom ! Men påskafton bestod av mycket trevligt umgänge, god mat, ett litet spontant besök av världens bästa Sjöko, tipspromenad som jag bara dominera(?), mycket alkohol och annat smått och gott ! Så som påsk ska vara i Slätte!
Påskpresent från jobbet, man tackar och bockar !
Snygg_chey_90, Sabina fann min dagenefterfrisyr fascinerande, jag tyckte den var precis som vanligt.
'
Söt_chey_91 ! <3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0