"Inte för att jag har prövat droger men"

HAHA Holtet! Vilken fin man va?
Men jag är sannerligen benägen att hålla med han! Att vinna smguld är som en drog! Euforikänslan man får då kan man inte få av nåt annat! Efter senaste smguldet gick jag omkring och var nöjd i flera månader i princip! Och just den känslan när Dominik Granak spelade ut pucken ur Färjestads offensiva zon och sekunderna tickade neråt, slutsignalen ljöd. Jonas Gustavsson kastade sina målvaktshandskar och Martin Sevc kramhoppade på han, resten av pojkarna bara samlades i en stor hög, och hela arenan vibrerade av smguld!
Nej den känslan går inte beskriva för en utomstående. Jag kan inte förklara för nån som inte har förståelse, men tänk er typ så lycklig som ni någonsin har varit, gånger tiotusen typ, så känns ett smguld!
Ignorera ickesporten fotboll i resten av klippet!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0