X-games

Jag är lite salig. För förra onsdagen börjar SVT sända sina sammandrag från Sommar X-games. Iofs inte lika kul som vinter! Men det är ju sommarsporter med manliga män iaf! Igår visade dom höjdhopp med motorcross! Det var baske mig awesome ! Och så tävlade ju min favoritkille Shaun White med, så jävla awesome är han. Dock är han ju mer awesome på half pipe. Men anyways! Jag borde nästan ringa till Mörtin, det är awesome att tala om X-games med honom! Han kan baske mig allt!


Och att jag är en man fast i en kvinnas kropp trodde jag vi hade kommit fram till för länge sedan!


Men nu jag har nu kommit fram till varför jag är en man i en kvinnas kropp! Det är min far och min brors fel! När jag var liten ville jag ju givetvis göra allt som storebror gjorde! Det är därför jag kan allt om typ GTA, Tony Hawk och andra världskriget. Det är bror min som har skolat mig! Och att far i princip har tvingat mig att titta på hockey och cykel är ju ingen nyhet! Men damn vad jag älskar mina intressen!





Jag tycker om att missbruka ordet awesome.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0