Tweets

Jag kanske inte har berättat för er att Twitter.com är en fantastisk hemsida! Det är det förstår ni! Där följer jag allt från cyklister till hockeyspelare tillbaka till Dudesonsmedlemmar och tusen olika bloggare typ.


Det roligaste är dock nästan Fabian Cancellaras fantastiska stavning ! Antigen är han dyslektiker eller bara dålig på engelska :D Jag citerar !


"f_cancellara
  
About 2011 there is nothing official to say about my future. A lot of rumours bin going on. I dont have eny contract signet somewear."


Ja man blir ju kär typ :)


Snygg pose !


PUSS

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-22 @ 13:52:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0