Tvmåndag och vilodag

Seriouasly, idag har Vuelta e Espana vilodag. Icke ok. Iofs är inte Vueltan så jättemycket att hurra över. TDF är mycket roligare att titta på. Men det är ju cykel iaf! :)


Men bara för att cyklisterna vilar gör inte jag det! Jag städar och tvättar och donar och fixar. Som en riktig desperate housewife. Andy eller Dicks housewife ofc. Men även om det är vilodag så hindrar det mig icke från att titta på tv en dag som denna. För nu är hösten här! Och alla tvprogram med den! Ikväll är jag helt fullbokad !


19.30 - Mitt och fars favoritprogram Halv åtta hos mig börjar för säsongen! Woho, här ska det börjas att dreggla över mat igen. :G

20.00 - Ullared! Jaaaa, massvis med underbara Morgan igen. Hans bästis med ett lustigt dubbelnamn skulle tydligen vara med i denna säsongen med! :D


21.00 - The good wife. Äntligen är det tillbaka! Säsongen slutade så abrupt så jag förstod ingenting, men nu är hon tillbaka den fantastiska kvinnan! :D

22.00 - Lite Sällskap. Filip och Fredriks nya program. Man måste ju bara se det, eftersom att allt dom rör vid blir till guld typ :D (Samtidigt som detta går också Gumball 3000 med Erik och Mackan, men det får jag ta igen på Tv6play)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0