Prrra Fränk!

I dagens nagelbitaretapp av Vueltan visade våran kära Fränk att det inte bara är bror hans som kan ! Han gjorde ett ryck i sista stigningen och cyklade uppför som en annan cyklar nerför typ ! Detta gjorde att han avancera från 7e till 4e plats i totalen! Så jag tror på min kära svåger ! Imorn blire vilodag med på onsdag är det tempo! JA :D Då ska vi heja på Gustav Larsson, personligen så tror jag dock att han som alltid får spö av Fabian Cancellara, speciellt eftersom att Gustav hjälpte Fränk mer uppför än vad Fabbisch gjorde. Men den som lever får se !


Och HEJA FRÄNK !


Fränk har slagit fuskarContador och lillebror Andy firar i bakgrunden. Härligt med lite variation bland Schleckbröderna i min blogg. HHOHO


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0