Mhmm

Nu hade jag tänkt att vi skulle tala om skillnaden mellan folk och folk. Eller snarare skillnaden mellan Gustav Larsson och Thomas Löfqvist. Vilka då kanske ni tänker då? Då säger jag, ni är dåliga.


Gustav cyklar för mina män Team Saxo Bank, och Thomas för Team Sky. Dom är båda svenskar och båda elitcyklister? Skillnaden? Löfqvist gnäller konstant!

Om allt, "nej jag vill inte vara med på vm det är för lätt bana", "nej jag vill inte cykla nattetapp vem kom på den lysande idén?", "buhu det är alldeles för varmt, min cykel fastnar i asfalten". osv osv.

Det är så att säga mycket gnäll, och pojkvaskern är inte ens så bra, eller iofs han kom på en 18e plats på TDF, men Gustav han har ju ett OS silver i tempo, och dessutom många fler andrapriser i tempo(nej han vinner aldrig, det gör Fabian Cancellara).

Men vad jag försöker komma fram till är att man vill ju givetvis tycka om Löfqvist eftersom att han är en svensk toppcyklist och sådana finns det ju tyvärr rätt få av, men lillpojken gör det ganska svårt när han konstant gnäller och underpresterar. Nej då vill jag ge mer credd till Gustav Larsson!


Heja Gustav!

Gnällpojken har ju iaf utseendet på sin sida!


Förövrigt så uttrycker sig cyclingnews roligt! HOHO


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0