Kungarna av Tylösand

Nu har jag tittat på Kungarna av Tylösand på Kanal5 play, kunde inte titta på det igår eftersom att det krockar med den lite fantastiska serien Hung på svt.


Meeeen, kungarna av Tylösand vare ja. Det var sämre än Big Brother men bättre än Paradise Hotel. Jag kommer nog troligtvis fortsätta titta på det, jag är ganska kul att se aspackade människor som skämmer ut sig.


Dock så hade jag väldigt svårt för vuxenmobbingen av Rang. Han verkade ju vara den sköna av dom! Han skulle lätt kunna bli min kompis, likaså Camilla och Natalie, verka vara sköna brudar det! Resten av gänget verkar dock ganska så bajsnödiga, speciellt Jockiboi, från Whatstone är han, ingen som är förvånad över att han är dum i huvudet direkt. Erika med, där har vi en bajsnödig brud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0