X-games dissar fotboll

HOHO !


X-games var vackert igår, det är det iofs alltid. Meeen, det var såhäringa att programledaren Niklas Hyland och en expertkommentator kommenterade BMX park, och då vare en brasilanare som hade en fotbollströja med nummer 10 på.


N - Vem har nummer 10 i det brasilanska fotbollslandslaget?

E - Ja fråga mig inte om fotboll, det vet jag ingenting om.

N - Nej tyvärr kan inte jag svara på det heller. Men det är nog nån han gillar.

(Kommenterar andra åkare)


N - Det är ju förresten Kaka som har nummer 10 i Brasilien.

E - Ja det var ju intressant information (Ni ska bara höra ironin i hans röst!)

N - Ja det skiter väl jag i som du skulle ha sagt !

(Andra åkare igen)

N - Nej det är inte riktigt hans dag idag.

E - Nej det måste vara fotbollströjan!


HAHAHAHAHA :D Man blir ju kär i dom :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0