Pappa och Frögga

Ursäkta min frånvaro, men min arbetsbörda har varit mycket diger ! Men nu är jag iaf ledig fram tills söndag(ja jag ska supa på lördag och jobba på söndag :D )


Men igår tittade jag och far på en vacker hockeymatch. När matchen var slut kom jag och far dock in på att han skulle vilja bo granne med Jonas Frögren. Och hur det skulle sluta. För det första skulle pappa stå och smyga bakom buskarna, och varje gång Frögga gick ut skulle pappa stå där och säga HEJ JONAS ! Och sen för att göra det hela ännu värre så skulle Pappa en dag när Frögga kommer hem ligga i hans säng iklädd hockeyutrustning. Ja och vart Fröggas fru har tagit vägen är ett stort mysterie!


Nej jag och far är inte alls normala :D


Myspojken :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0