Gårdagens skämt

Min mor stickar en halsduk till mig, och igår utbrast hon. Men Evelina den här är ju så enkel så att du skulle kunna sticka den själv!


Okej är ni med på 3? 1 2 3! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Menar kvinnan allvar? Har hon nån gång sett mig sticka? Eller har hon någonsin vart med mig och Sjökon på en syslöjdslektion? Nej om hon hade vart det hade hon vetat att allt som har med tyger och garn och trådar att göra suger jag totalt på! Jag och Malin gjorde varsin gosedjursorm en gång, dom blev eeeeh fina?



Nej lyssna på en bra låt ist :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var väl inget fel på Nisse och Sigge! Nu tycker jag du är dum :O hahahaha

2010-10-29 @ 19:47:43
URL: http://dendarmalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0