Snygg på jobbet

Idag har jag vart på jobbet, enbart för att se snygg ut. Lite konstigt kanske ni tänker då! Inte det minsta! All personal förutom tre skulle nämligen vara med på en gruppbild som ska vara med i en annons i SLA iom att vi uttökar våra öppetider ytterligare, och just det numret av SLA är ett sådant som typ varenda jävel får, även dom som inte premenuerar, så det vill ju till att man blev snygg!


Dock eftersom att jag piffa till mig lite extra en freitag som denna har jag ju tagit tusen kort på mig själv. Och som den sanslöst egocentriska människa jag är, så tycker jag det förekommer alldeles för lite bilder på mig själv! Så här får ni att rama in och sätta upp på väggen :)


Iofs inte jag, snarare Claus(jag har döpt om katten till det) i min jacka.


Dagens utfitta. Leggins från Monki och klänning från Cubus. Som en sann modebloggare!



Rauwr!



Där vill man bara krypa ner och mysa till det!


Nej nu får det vara nog!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0