Ousch då

Imorse läste jag tidningen, där stod nåt om att linjer på Vadsbo är tvugna att läggas ner för att dom inte passar det nya gymnasiesystemet eller nåt sånt där. Jag har inte full koll, men genast när jag läste det så blev jag lite orolig för min gamla skola. Och helt rätt. Läs här!


Jag får nog påstå att jag skulle bli lite ledsen i ögat om dom lägger ner Vadstenagymnasiet. Nog för att jag har klagat och gnällt och med VG gav mig ändå tre grymt roliga år, och vänner för livet. Nu efterhand glömmer man gärna att man ville skjuta huvudet av lärarna och skolbördan, och minns bara allt det roliga. Internatliv, praktiker, resor, spårade lektioner. Ja allt kul som jag verkligen fick ha under tre år. Och det vore verkligen synd om fler inte får uppleva det.


















It's all just memories <3


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0