Mården

Nuså! Har han tagit ut sin första Tre Kronor trupp. Det var egentligen redan i måndags, men busy som jag är har jag inte haft tid att skriva om det!


Och jag känner att Mårts har nytänkande i sin trupp! Inte samma gamla vanliga, det kändes som att Båke med sitt frasiga hår fastnade i samma hjulspår, och var dessutom inte omtyckt av spelarna, inte bra! Så jag hoppas att Mården tar oss tillbaka till förstaplatsen där vi hör hemma !


Och tre av mina sötepojkar är uttagna. Dick Axelsson, Jonas Junland och Mattias Sjögren. Fina gullepojkar. Det ryktades om Jonas Frögren och Rickard Wallin med, men dom drog ju på sig opassande skador. Dock är jag lite tveksam över valen Stefan Liv och Mange Johansson? Dom känns ganska passé om jag får säga det själv. Det största frågetecknet är ju dock Andreas Jämtin? Vad ska mården med honom till? Han är ju hockeyns största psykfall på riktigt. Han kommer ju typ bara dra på sig onödiga utvisningar. Men men, nu taggar vi Karjala cup nästa vecka !


Titta på finpojken. Titta på han råååå.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0