Hoho

Jag är ganska bra! Pander och Robin är sotis på mig, dom kallar mig för en örnhora. För att jag har vart i Örnästet och det har inte dom ! HOHO :) Heja Vadstenagymnasiet, det är tack vare dom :) Och ja, som den stora historie och andra världskrigs junkie jag är så dog jag lite smått! Och utsikten därifrån var fanimig fantastisk, man såg till Salzburg på andra sidan gränsen, Örnästet är belaget ovanför byn Berchetsgaden som var vår bostadsort i två dagar på Europaresan, och det ligger precis på gränsen mellan Tyskland och Österrike, så vi chillade lagom i Salzburg och i Tyskland. Fytusan vad awesome den resan var <3




Just chillin with Hitler at the Eaglesnest! Inga konstigheter !

Kanske kan påpeka det att bilderna är tagna runt mitten av maj och att ett par tusen meter neråt är det ca 25 grader, men däruppe ligger snön kvar ända in på sommarn!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0