Fantastiska Robbie

Robbie Williams är en såndär artist som jag alltid återkommer till. Tillsammans med The ark, Queen och Broder Daniel. Dom är mina favoritartister även fast jag inte alltid lyssnar på dom så finns dom alltid där.


Och ikväll var Robbie Williams och resten av grapparna i Take That med i Skavlan. Robbie hade kunnat ta över Skavlans roll, undra när den mannen ska förstå att han är överflödig i sitt egna program?


Mångas favoritlåt med Robbie är nog den ack så fantastiska Angels. Men jag anser att Come Undone är snäppet ännu mer fantastisk. "Such a saint but such a whore", vilken träffande textrad.


Robbie med ett stycke Take That, återförenade efter 14 år.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0