"Tycker du att vi sminkar oss som clowner?"

Hallåja



Igår blev det först joppelijopp och sen myyyys med mina kvinnor Eve och Malin. Vi tog oss en tur på stan, och jag shoppade bara saker åt andra. AAAAH, det var jobbigt i själen ! Sen så tog vi oss en tur hem till Eve, kvinnan skulle ut och svänga sina lurviga, hon påstod dock att vi sminka henne som en clown när vi sminka henne så som vi brukar göra på oss själva. TACK, Eve tycker att vi sminkar oss som clowner :D



men anywho, även om jag bara shoppa till andra igår kan jag trösta mig med att idag dök säsong 3 av Six feet under upp i min brevlåda, så ikväll ska jag umgås med familjen Fisher, hohoho :D


Men nej nu ska jag duscha och sen gå ut i den fantastiska solen !


PUSS

Kommentarer
Postat av: eve

Ne du blir ju fin i de, det är jag som såg ut som en clowne :p

2010-05-28 @ 20:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0