Tråktorsdag

Hallåja kidz


Efter typ flera veckor av planerade dagar har jag idag absolut ingenting att göra, och jag vet inte vad jag ska ta mig till? :O Jag har glömt bort hur man gör ingenting? Så om nån vill komma och leka är det inga problem, jag är öppen för förslag ! Dock har jag bestämt att det ska bli en tur på 5an idag, årsdebut! HAHAHA. Jag lär vara död efteråt, men det är det värt ! Vill ju inte sluta som en tjockis, det räcker med att jag beter mig som en, behöver ju inte se ut som en också !


Förövrigt såg jag en ganska cool grej när jag titta på Xgames igår, säsongens sista avsnitt btw :( Men den häftiga sporten i fråga var Skotercross ! Där minsann hade ni riktiga män, till skillnad till den där sporten där folk springer omkring(nej förresten hasar sig omkring i det lägsta tempot någonsin) efter en boll.


Men vi säger så

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0