Monstret

Hallåja


Nu är det tydligen måndag igen ! Var tyvärr tvungen att åka till arbetsförmedligen idag. På nån skitinfo, jag och min afvän Johanna förstod inte ett piss, det är en sak som är säker ! Och jag kan inte säga att resten av dagen har vart särskilt roande heller. Råkade ha sönder en av mina favoritmuggar förut, och spillde kaffe på typ hela köksgolvet, då blev jag faktiskt lite matt på mig själv. HAHA , ja ni hör ju själva hur roligt jag har haft idag !


And now to something completely different ! Kolla ni på Sverige vs Finland i LG hockey games igår eller? Inte det, fan vad dåliga ni är ! Men i vilket fall som helst var det våran älskade Jonas Gustavsson som stod i mål ! Och den pojkstackarn lär ju aldrig bli av med sitt smeknamn Monstret(eller The monster i engelsk version) som han fick i förra slutspelet när han var som ett monster i mål och räddade varenda puck som kom emot honom. Men anyways, detta smeknamn verkar vara allmänt vedertaget, för han refereras till som Monstret i de flesta repotage och dylikt. HAHA stackars fina killen !




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0