Latvia eller Dinamo Riga

Hallåja


Här sitter jag och kollar på när Kanada tyvärr kör över Lettland. Ousch dumma kanadensare ! Det var en kanadensare på festen i lördags :O Tur att jag inte prata med honom, jag hade säkert lyckats be han fara åt helvete eller nåt om jag känner mig själv rätt. Men anywho det var absolut inte det vi skulle tala om !


Utan det faktum att Lettlands landslag är nästan ett klubblag, nämligen klubblaget Dinamo Riga, kan dom inte bara skicka dit dom? Så kan ju sverige skicka Färjestad? Neeeehe, så kunde man inte göra, synd !


Men imorn möter Sverige dom små fransoserna. Jag kan inte så mycket om fransk hockey, eller jo Sacha Treille är fansman ! Han spela i Färjestad förra säsongen, dock så var han utlånad till Nybro och lite andra skitlag under säsongen för Färjestad tyckte väl inte att han var tillräckligt bra, men jag tyckte att han var snygg iaf :D Så han tar vi tillbaka, jaharå !


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0