Joorå

Tjaaråå


Vad gör ni eller? Nej inte mycket alltså. Nej inte jag heller. Det är ju måndag idag. Men jag är ledig, som nästan varenda dag den här veckan. Förutom torsdag.


Men jag längtar bara tills nästa onsdag, för då ska jag åka till min gamle hemby Whatstone ! :D och då ska jag krama mina barn, och bo i mitt gamla hus på Klosterledsgatan 11. Det är nästan så att jag får gå in i A trappuppgången och gnida mig lite mot min och Stavhags gamla dörr. Normalt jag vet ! :D Det sorliga är ju dock att detta känns som ett av mina sista besök i Whatstone, efter att Sabina och Mörtin har tagit studenten kommer det ju inte finnas något för mig att återvända till. I trean kände jag ingen vits i att göra mig bekant med dom som gick i ettan, jag var typ fullt upptagen med att vara oseriös, skolka och sova typ. Men anyways, Whatstone på om en vecka och två dagar. Och jag läääängtar !



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0