Heja Vadstenagymnasiet

Hallåja


Jag blir så arg på min förra skola ! Förra våren var ju jag och ett par andra nere på Mallis och gjorde praktik, vi hade då diverse problem med att dom tyckte att vi misskötte oss och osv och typ vara sura på folk för att dom var sjuka och grejjer. Jag ringde hem och böla tredje dagen tror jag, dock så tog Joel mig under sin arm och vi gick till KFC och åt. HAHA det hade dock inte med storyn att göra.


Utan det faktum att årets praktikanter är på samma ställe, och dom verkar ha det värre än vad vi har ! Med ännu mer gnäll från dom där jävla idioterna, och jag blir så jävla arg på Vadstenagymnasiet för att dom inte gör nåt, och för att dom överhuvudtaget skickar eleverna till samma ställe som vi hade sådana problem med ! Är dom helt pantade? Ja att min fd rektor är det är ingen nyhet, men någon måste väl kunna stoppa detta? Jag mår dåligt å mina vänners vägnar !



Älskade vän, kom hem och kramas med mig ist !


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0