Håååckey

Hallåja


Igår blev Tjeckien världsmästare i hockey. och Tre Kronor fick ett bajsigt brons. Men anyways, eftersom att jag inte är så insatt i NHL så kan man säga att hockeysäsongen är slut för min del. Sämsta tiden på året ! Och så är det nån jävla jävel som har bestämt att det ska vara något sorts världsmästarskap i den där skitsporten där folk joggar omkring efter en boll i 90 minuter, ousch vilken hemsk sport ! Hur ska jag överleva detta enda tills september när Elitserien börjar igen? Jag får väl trösta mig med att när den väl startar så har Färjestad ett sjukt bra lag. :*



Match mot Rögle, som ju har åkt ur Elitserien. HAHAHA sopor :D


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0