Grillmästarn

Hallåja


Vill ni komma på grillfest kanske? Ja det förstår jag ! Jag är nämligen vad man kan kalla för en riktig jävla grillmästare ! Jag har aldrig förr i mitt liv grillat kött, idag fick jag dock för mig att detta skulle vara en bra idé, och jävlar i min låda vilken fantastisk idé, så sjukt gott blev det ! Hade jag vart på dejt med mig själv hade jag släppt till för länge sen ! HAHAHAH. Det enda kruxet var dock att jag var tvungen att ringa till pappa och fråga hur man fick på gasolgrillen, det är ju dock en helt annan historia !


Efter att far och jag hade käkat mitt fantastiska kött åkte vi till sommarstugan en snabbis för att pappa skulle hämta nån skit där. Och min käre farfar är ju lite för rolig, han har vart förkyld förstår ni och han sa "Ni förstår inte hur illa däran jag har vart" till mig och far, kanske inte så roligt såhär i efterhand, men han fick det i vilket fall som helst att låta som att han hade vart döende ungefär. Ja lille farfar, hade på sig farmors jeans från 80talet med, det var eeeh classy typ.


Men vi säger så



Inte bara grillmästare, she got the looks to.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0