Duuudes

Hallåjaaaa



Här var det ingen skaplig uppdatering inte! Kanske mest för att jag inte har något viktigt att säga, så jag vet inte ens varför jag bloggar nu. Har vart sinnesjukt rastlös nu några dar. Men resten av veckan är planerad nu iaf, woho :D Bara bra saker, förutom bakfyllan som jag planerar på söndag då, men anywho.



Men påtal om bakfylla jag hade tänkt satsa på bara ben och heels på lördag, är det nån som vet om det är väder för det? Eller måste jag dra på mig ett par strumpbyxor som jag ändå kommer ha sönder efter en halv sekund? Nej jag vägrar, jag kör på bara ben no matter what ! Ska bara bada dom i lite brun utan sol först !


Haha vilken modebloggare jag framstår som xD



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0