Slutspelstider är fina tider

Hallåja barn


Vet ni vad som börjar imorgon? :D Jo slutspelet! Gud så trevligt skulle jag nog säga ! Skäggiga muskulösa män som slåss om Le Mat. Jorå så atte ! :D


Dock så tror jag inte att det kommer gå lika bra för mina boys som förra året. Jag menar det är ju inte samma lag, vi har ju haft en spelarflytt på sisådär 16 spelare ungefär ! Men det ryktas ju att Rickard Wallin, Christian Berglund och Jonas Frögren är påväg tillbaka. Trevliga killar det ! :)


Men en kvartsfinalserie mot Skellefteå blire alltså. Samma lag som vi mötte i semin förra året. Då piska vi skiten ur dom i fyra raka. Kan dock bli lite knivigt i år. Men jag hoppas att pojkarna kämpar på med stort hjärta och hårt arbete iaf !


Fejna killen har tagit smguld <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0