Slutspelsextra med fina minnen

Hallåja barn


Jag hoppas att ni inte har missat att slutspelet i hockey börjar idag? :D The best time of the year !
Och i och med detta tänkte jag att vi skulle titta tillbaka på förra årets och även år 2006 års slutspel och gråta lite och få lite gåshud och sånt där fint. :)


Ah, ungefär 5 minuter in, när HV får en straff i sudden, troligtvis det nervösaste ögonblicket i mitt liv än så länge, men när älskade Monstret räddar, ack så fint <3

Troligtvis det finaste hockeyminnet i mitt 19åriga liv. Den där Björn Melin skulle man ju vilja tacka för att han klantar sig så brutalt ! :D


Haha lite roligt ändå, både dessa klipp är typ när Färjestad pissar på HV. Jag tycker inte om dom. Och ändå har jag två bästisar som hejar på äckellaget. Men när Mörtin är full brukar han ringa och säga att han älskar mig trots att jag hejar på Färjestad. Och jag älskar Mörtin och Sabina trots att dom hejar på HiV :)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0