Slutspelsbloggen

Tjarå


Här har det vart ett litet uppehåll, ni vet en kvinna har ju ett liv också. Höhö :)


Så jag hade tänkt att vi skulle tala lite om kvartsfinal 1 och 2 mellan mina män och norrlandsäcklena.
I torsdags när det var dags för första matchen ringde bror min och undra om jag skulle med till Karlstad. Givetvis var svaret. Så Slätte Dream teams förstafemma drog och kolla på matchen. En riktig skitmatch från Färjestads sida. Typ Kåberg verkade vara den enda som spelade med hjärta, eller ja Robin Rahm med. Han höll kvar oss i matchen den lilla pojken(ja han är typ 4 år äldre än mig, men anyway). Det var trevligt att umgås med Slätte Dream team iaf, roliga grabbar det ska ni veta ! Lilla Bobban(ja han är typ 4 meter längre än mig, men anyway) blev så trackasserad av oss eftersom att han inte kan ett skit om hockey! HAHA. Vadå är det slutspel? Ja lilla gubben !


Slätte Dreamteam minus hockeyoraklet Bobban. Jag ser ut som en tjockis :G


Och så igår dåva. Då var det dags för kvart 2. Och hur gick den då? Jo givetvis vann mina fina killar. Och Kåberg gjorde det mest osannolika målet. Bakom förlängda mållinjen. Jisses minsann, han är ju inte ens en målgörare utan snarare en skäggig biff som puttar folk. Hoho. :) Men det var jävligt skönt med vinst, annars hade det hela kunnat bli riktigt svettigt för mina män !


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0