My entourage

Hallåja


Jag har kommit på en sak mina friends ! Eller man kan säga att jag har börjat planera mitt bröllop(precis som alla småflickor). HAHAHAHAHAHA. Nej jag tänker inte gifta mig föräns om typ 50 år, men en liten detalj har jag redan nu tatt tag i. Nämligen mitt följe av brudtärnor, dock eftersom att det är mitt bröllop och jag bestämer så ska jag snarare ha ett brudentourage. Dvs brudtärnor och best mens. Ja man får göra så om man vill det ! Och mina maids och mens är i tur och ordning.


Trumvirvel !


MALIN ! Jag känner att en motivering här är ganska överflödig !

Sabina ! Vad kan jag säga förutom att hon är världsbäst och ställer upp i alla lägen, alla väder och alla kläder?

Karl Mann ! Min ständige följeslagare och BFF !

Och givetvis mina älskade boys Martin Johansson och Joel Kraft !


PUSS

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jag ser också det mest som positivt att se yngre ut : ) Men jag gillar inte att folk känner att de är okej att vara elaka av den anledningen : )

2010-03-28 @ 22:59:25
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0