LHCs problem

Hallåja kidz


Jag antar att ni sitter och funderar över en sak? Nämligen hur kan det gå så dåligt för LHC när dom nästan vann serien och nu förlorar mot laget som tog den sista slutspelsplatsen. Jo ni förstår, grejjen är den att LHC har för dålig slutspelsrutin ! Dom vet inte att dom kan vinna en final, för dom har aldrig gjort det. Frölunda däremot har ju faktiskt det, även om det var runt Nils Dackes födelese så har dom en mycket större rutin än vad ösgötarna har. Jag menar, LHC har faktiskt vart i två finaler, och hur gick det då? Ja inte bra uppenbarligen, för dom har fortfarande inte fått ta emot Le Mat bucklan. Och om ni frågar mig så finns det bara ett lag som är värda den, men det vet vi ju alla ;) HAHA


Förövrigt så blir jag så trött på all denna övertid, ska det vara så jävla svårt att avgöra en match på 60 minuter? Och igår gick det ju inge bra heller. Jävla finnjävel !


Dock så har jag och det riktiga hockeyoraklet köpt biljetter till matchen på söndag, det kan bli spännandet det kidz!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0