I'll be there for you

Hallåja


Igår i helgen är det ju nån sorts shoppinghelg i Skövde med diverse spektakel. Och ett gäng underliga männskor från Musikgymnasiet stod och spela utanför oss(som Annika sa, det är ju som att jobba i en bar xD). Deras pianospelare flörtade med mig också. Jeez. Men iaf det var inte allt det där som var saken. Utan dom spelade låten som är med i Vänner, I'll be there for you, och jag höll nästan på att börja böla där och då för dom sjung den på våran student. Och jag fick en liten flashback liksom. Till studenten, Vadstenagymnasiet, you name it liksom ! Men en strong kvinna som man är lyckades jag hålla dom borta !

HAHAH :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0