Hockeybloggisch

Hallåja


Jag bara känner för att hockeyblogga så att det står härliga till ! För jag är så glad, herregud, med tanke på min glädje skulle man ju kunna tro att dom har vunnit smguld eller nåt( ack om ändå ). Nejmen nu laddar vi om för match i äckelnorrland på tisdag. Gah jag kommer inte våga se, jag kommer gömma mig i ett hål. HAHA :)


Men medans vi väntar på detta spektakel så kan vi ju kolla på korkade äckliga dåligare kanadensare, ja i synnerhet Sidney Crosby. Ousch. Som min bror sa, han är i tvättstugan där han hör hemma den kärringen !

Jaa okej, efter starka påtryckningar kan jag erkänna att anledningen till att jag smutskastar Sid the kid så brutalt är att trots att han är kanadensare och jävligt weining så känner jag tyvärr viss dragning till han. OUSCH PÅ MIG !


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0