Duuuuuudes

Tjaa fan


Här sitter jag och hostar lika mycket som man kan tänka sig att Freddie Mercury gjorde sina sista dagar i livet(han dog av en aidsrelaterad lunginflammation). Jorå att vara förkyld is the shit !


Men trots mitt arma tillstånd har jag en dag som denna varit en sann proletär. Jajjamen ! Och idag hade vi nåt så spännande som en fettvåg(nej man får inte kalla den för det) på jobbet ! Jag har hela 9 kilo fett på min arma kropp. Och det är ju inte så svårt att lista ut vad dom kilona sitter, the ass of course ! Och så kanske 1 gram var per tutte också. HAHA


Men alltså här hemma sitter jag, trots flera olika bud som pokerkväll med dårar och utgång med min bff Karl Mann! Utgången lockade faktiskt lite måste jag säga ! Men jag har ju blivit torr ! HAHA


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0