Städtanta

Hallåja



Fan vad jag är dålig på att blogga. För tillfället ser jag dock inte det roliga i det, men det kanske kommer igen. Annars kanske Gurkhyvel får ta en paus igen, ja vi får se helt enkelt !


Idag har jag dock varit en effektiv kvinna, jag har hjälpt min bror att städa hemma hos honom ! Världens bästa syster or what? Jag råkade dessutom låna med mig ett linne och ett armband, så kan det gå !


Och igårkväll hade jag en mycket trevlig pensionärskväll med min älskade sjöko. Var alldeles för längesedan vi hade en kväll då vi bara dampar loss hon och jag. Det var förträffligt ! Till och med så illa att hon smsade sin man och bad honom komma och hämta mig för att jag var jobbig. HAHA :D



Tankar på det?


PUSSINEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0