Dagens tankar

Olstorps parkering är lite för lerig. Detta upptäckte jag ju dock redan i fredagskväll, men jag rengjorde mina skor förut. Det var en intressant upplevelse.


Dagens andra tankar handlar om, (trumpetfanfar, för detta lär ni aldrig få höra igen) FOTBOLL! wtf. Nej men jag kikade lite på England-USA igår. Ganska så ointressant var det. Men jag kom fram till att det fanns en snygg kille i USAs lag. Att England absolut inte borde ha vita kläder, dom blir ju alldeles gräsfläckiga. Och att Englands målvakt var ju för jävla klantig, man ville ju bara skratta åt han samtidigt som man ville klappa honom på huvudet.



Men ousch för mycket fotboll nu.



PUSSINEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0