Snabba cash och annat fint

Hej små skolgossar


Igår bjöd jag kära Malin på Snabba cash. Den var bra ska ni veta. Ganska så blodig och allmänt läskig. Malin sket typ ner sig xD Men ack så bra ! Den vill jag se igen ! Bjud mig på bio !


Dock så innebar ju bion att jag missa Mästarnas mästare igår. Men det ordna jag upp på Svtplay förut. Det är ju ett himla fint progam. Man blir lite till sig, för dom har så fina personligheter alla mästarna. Eller iaf Stefan Holm, Armand Kranj, Tomas Brolin, Tomas Johansson, och Tomas Gustafsson. HAHA jag tycker om alla som heter Tomas.


Men vi säger så
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Maliin Johansson

ååh, jag vill med se snabba cash !

2010-01-20 @ 20:47:44
URL: http://MaliinJohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0