Mästereldarn

Hallåja barn


Idag är jag mästereldarn ! Dock är veden slut, och jag är både för lat och för svag för att gå ut och hugga. Så jag rensade i min plånbok och slängde in lite kvitton. Eller lite kvitton, flera månaders kvitton typ. Och så hitta jag en platta öl på mitt rum med, men det vara bara två öl i, så dom flytta jag på och slängde in plattan. Vilken eldare jag är va? Nu börjar jag dock få brist på saker. Och jag tror inte det är uppskattat om jag eldar kökstolar?


Förövrigt så låg jag på min spikmatta och prata med katten förut. Det är normalt beteende minsann. Men hon låg ju brevid :O Och jag hade en sak jag behövde tala om. Så då fick hon lyssna :D Fyfan jag är nog psykiskt störd eller nåt tror jag ! :D


Förövrigt så saknar jag min bror lite :O Men säg inte det till nån bara.


PUSSARÅ :*

Kommentarer
Postat av: Maliin

Skönt för dig som har en spis att lägga sig framför nu i vinter, medans en annan fryser död :S

2010-01-11 @ 15:25:39
URL: http://MaliinJohansson.devote.se
Postat av: Sabina

Din katt kan ju känna hur du mår iaf, när jag är ledsen och får prata med Puh då får man inte ens ett litet mjau! ;) Så du är fullt normal ;)



ps jag håller med malin du har ju en spis att lägga det framför!

2010-01-12 @ 18:39:50
URL: http://sabinaellersabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0