Kass Kassare Kassast

Hallåja


Vilken fantastisk uppdatering det är på det här stället ! Nejmen jag har inte känt för att blogga. Plus att jag har faktiskt stått i saker. Typ umgåtts med massa randommänniskor och jobbat. Och titta lite på hockey, Dicken är ju tillbaka :) Och Färjestad ser ut som ett helt annat lag än för två veckor sen typ. Vi gillart !


På tisdag ska jag bjuda äääälskling på bio. Snabba Cash ! :D Ja och anledning till att jag bjuder henne är inte för att jag plöstsligt har blivit snäll och givmild. Nej jag har bestämt att hon måste se den, men hon har inga pengar. Så jag får offra mig. Finns absolut ingen egen vinning som att jag vill se filmen eller några sådana dumheter :O HAHA. Joel Kinnaman :G


Men jag återkommer !


PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0