Just ja, jag har en blogg !

Hej mina barn


Här var det minsann icke uppdaterat på ett tag ! Fan vad lamt av mig. Eller nej egentligen inte. Jag antar att ni läser betydligt bättre bloggar än den här så att säga.


Men jag måste framföra att min helg har vart den bästa på länge typ. I fredags blev det en svårt spårad bastukväll med mina damer. Åh herrejesus vilken tillställning. xD Och igår så blev det hockey med min kära vän, det var så fint. :) Dick Axelsson var så fin, ja alla var så fina. :) Eero Soumervouri däremot var äcklig och ful. Men så går det om man byter lag ! Men som ni kanske förstår så vann ju mina pojkar ;) Och Malin hon var riktigt insatt i det, kan tre spelares nummer till och med :D


Tyvärr så vet jag inte när jag återkommer. Ska befinna mig på hemlig ort i tre dagar. Men kanske kan finna nåt tillfälle till att blogga. Har ni tur så kanske Malin dyker upp med en gästblogg under tiden ;)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Maliin Johansson

Jag läser iallfall din blogg ständigt, så sluta för guds skull inte o blogga !

2010-01-31 @ 15:41:01
URL: http://MaliinJohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0