In your face Anders Bergin !

Hahahahahahaha ! Nu skrattar jag, åh jesus vad jag skrattar ! Under min gymnasietid fanns det en lärare som jag inte under några omständigheter tyckte. Både därför att han var så jävla partisk och ansåg att hans åsikt var den enda rätta, och för att han hatade min Mörtin eftersom att denna ofta sa emot våran käre Anders Bergin. Usch äcklig judeälskare på han ! Men mitt hat var icke saken. Utan det faktum att jag har hittat ytterligare en fråga där han har fel. Han har alltid påstått att landet Kaliningrad är en enklav. Men icke, det är en exklav ! HAHA ! Nu orkar jag inte förklara skillnaden eller ens förklara vad det betyder för er små barn, det får ni ta reda på sjävla. Jag ville bara uttrycka hur underbart det är när han har fel. Vilket han ju typ alltid har. ;)


Jag får nog ringa till min käre Joel Kraft och fråga när vi ska ha den där demostrationen utanför Anders kontor. Vi hade tänkt demostrera med skyltar där det står "Israels är ondskans fanbärare". Vi lär ju lätt få med oss både Mörtin och Hilding på det. Oh yes, bra idé !

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0