Hockeylihockeypockey

Hej små barn !


Nu är jag uppdaterarn igen ! Jag och min käre fader titta på Elitserie-extra förut. Förövrigt ett fint program mina barn. Men då tala dom iaf om att Färjestad är inne i en kris eftersom att dom har förlorat 25 spelare på två säsonger osv. Men så sa en av snubbarna typ "att ligga trea i serien låter som en ganska bra kris.. en sådana kris vill jag med ha". Och jag måste ju verkligen hålla med honom. Vi Färjestadfans är så jävla bortskämda. Vi tolerar inte att Färjestad förlorar några matcher i rad för då blir det ett jävla liv. Jag menar tänk om man skulle heja på typ Malmö eller Leksand eller nåt sånt där skitlag. Då vore livet inte roligt ! Och nu spelar ju Färjestad som det lag dom verkligen är igen. Det är fint ! :) 






Fin bildbomb :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0