Hockey is my religion

Hallåja


Jag vill inte prata om gårdagens semifinal. Då börjar jag typ gråta. Jag och min Mörtin har iaf mördaruppdrag i Kanada att sköta så att säga. Dåligt går det för mina andra grappar med. Usch, jag tycker inte om hockey längre. Ska byta sport till Sqaush.


Påtal om annat, igår köpte jag ett par nya jeans. Shit när köpte jag jeans överhuvudtagt? Har ju bara blivit jeansleggnings som spricker på samma ställe. Åh mina ljusa, may you rest in peace. Men nu kände jag att det blev ett sidospår här. Det jag skulle berätta var ett MQ har rea ute på Elins Esplanad, och eftersom att jag är så omoralisk och shoppingdjävulen fick tag i mig så blev det ett par jeans. Och jag älskar dom. Ju mer jag har på mig ju mer älskar jag dom. Vill ha samlag med dom ! Ja alltså inte med byxorna på, utan samlag med själva byxorna ! Så fina är dom !


Och på tal om shoppingdjävulen, Life of Brian och The holy grail ingick i ett 2 för 99 erbjudande på CDON.COM. Någon som tror att jag kunde motså? Nej tänkte väl det. Så nån dag anländer dom i min låda. Och då ska det skrattas ! What are you going to do? Bleed on me?

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: sara

vi har life of brian hemma, helt sjukt underbart rolig :D

2010-01-05 @ 00:50:34
URL: http://saralexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0