Desperate housewife

Hallåja


Jag hade tänkt blogga, har dock inte så mycket att blogga om. Jag dricker kaffe, och jag har skummat mjölken med min mjölkskummare :D Hoho. Så jävla ovärt egentligen. Men så fint. Så det gör jag. Har även tvättat och funderat ut vad jag ska äta. Usch, vem är hemmafrun :O HAHAHA !



Ni kanske minns att i förra inlägget nämnde jag att om Graham Chapman vore mindre död, mindre gay och femtio är yngre vore jag sugen på han. Det kvarstår, för ni ska se hans ben, dom är så jävla snygga ! Hur orättvist är det inte med män som har världens snyggaste ben? Typ som min bror och Graham Chapman? Själv så fick jag korvben, lackleggings är inte att tänka på, det ser ut som att jag stoppar korv i lack. Inte okej !
Och nu hade jag ju dessutom en jättesnygg bild på Graham Chapmans ben, men den gick inte ladda upp. Det var ju trist ! http://www.youtube.com/watch?v=Nb8mtnWKb2U Men här kan ni se dom. Ahh fab !


PUSSARÅ :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0